1. Kan jeg betale kontingent med MobilePay?

Ja, det kan du, klubbens MobilePay nummer er 871044.

2. Hvordan bliver jeg medlem af ishøj Tennis & Padel Klub?

Du skal udfylde vores indmeldelsesformular her på hjemmeside(best via computer), den sender dine data til klubben som kan registrer dig i vores medlemskartotek.

3. Kan jeg bare sende mine oplysninger via e-mail til klubben, når jeg skal meldes ind?

De oplysninger vi har brug for, er dem vi beder om i indmeldelsesformularen her på siden, håndteringen af dine data i forhold til oprettelse i vores medlemskartotek går derfor langt nemmere.

4. Hvordan får jeg fat i en adgangsbrik, til banerne?

Når du har meldt dig ind og betalt, kan du lave en aftale med en fra Padel udvalget.

5. Skal alle i familien have en adgangsbrik?

Nej, der er intet krav, men 2 brikker anbefales.

6. Kan jeg få en ny brik, hvis jeg mister den gamle?

Ja, men Ishøj Kommune's pris er 100 kr.

7. Jeg har et tennis medlemskort, skal jeg også købe en adgangsbrik?

Alle tennis medlemskort bliver udskiftet 1 til 1 med en adgangsbrik, du skal bare lave en aftale med en fra Padel udvalget. De gamle tennis medlemskort virker ikke længere.

8. Jeg er lige blevet medlem, hvordan kan jeg booke en bane?

Når du er blevet registreret i vores medlemskartotek og har betalt, kan du oprette dig i vores bookingportal, det gør du ved at registrere dig med en facebook, google eller en bookingportal konto. Du kan finde et link til bookingportalen på forsiden.

9. Jeg prøver at booke en bane, men får en meddelelse der siger jeg ikke er medlem?

Første gang du booker en bane vil du få den besked, du skal her trykke på send anmodning til klubben, som så kan tjekke at du er medlem og efterfølgende godkende dig.

10. Hvor mange samtidige bookninger kan jeg lave?

Det er kun muligt at lave 2 samtidige bookninger

11. Hvor langt frem kan jeg lave en bookning?

Det er muligt at lave bookninger 8 dage ftrem.

12. Hvor mange person skal der til en bookning?

Der skal kun 2 personer til da Tennis også er en singlesport. Men for at få et retvisende billede af bookningerne opfordrer vi til, at alle der spiller fremgår af bookningen.